Python - Tutoriali (print, input, definisanje)

U današnjem postu ću objasniti nekoliko Python komandi.

                                                                     Print
Print komanda služi za pisanje teksta u programu.

print ("Ja sam GIGAMOON")

Ovo je bio primjer za print komandu.


                                                Input

Input komanda dopušta korisniku da on odrijedi vrijednost varijablu.

a = input ("Unesite vaše ime: ")

Ovo je bio primjer za složeni program u kojem sam definisao a i b , te ga spojio i dobio "Moje ime je Gigo".

Operator pridruživanja vrijednosti variabla  <
                                                                        |
                                                                        |
             Ime varijabla <---------        a = 55 -------> vrijednost varijabla


                                                                      Def
Def komanda je jako jednostavna za koristenje. Komanda se koristi na sledeći način:

def test ():
print ("Ja sam GIGAMOON")
return

print (test())

Output

Ja sam GIGAMOON



U zagradu () možete unijeti ime variabla kojeg u daljnjem skriptiranju možete definisati.
Kada definišete možete na drugi način kao Varijabl koji sam u 2 slici objasnio.


Pretplati te se na moj YT kanal :
Pretplati te se na moj Blog kako biste dobiali obavijesti kada izbacim 
Zapratite me na Instagramu : https://www.instagram.com/ajdingigo/

Ostavite komentar kako bi ste me podržali.😝😜😏

Autor : Ajdin Ćurovac (GIGAMOON)

Primjedbe

Popularni postovi